Kategorie produktů

Servis a reklamace (autorizované servisy)

 

Doporučujeme Vám využít autorizovaný servis - urychlíte vyřízení Vaší reklamace.

Podmínky servisů se liší v nabídce bezplatného svozu, možnosti provedení opravy přímo u Vás, případně výměny kus za kus apod. Tyto podmínky Vám sdělí jednotlivé servisy.

Servisy obvykle vyžadují daňový doklad (fakturu) za zboží. Přestože je záručním listem i daňový doklad (faktura), mohou některé servisy požadovat i potvrzený originální záruční list výrobce. Pokud jej ještě nemáte potvrzený, kontaktujte nás na emailu reklamace@k2n.cz.

 

Pokud byste nebyli spokojeni, nebo byste chtěli provést reklamaci u K2N way s.r.o., napište na e-mail reklamace@k2n.cz.

 

Seznam autorizovaných servisu: http://www.k2n.cz/autorizovane-servisy.pdf.

 

 

Scroll
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace